Domo's & WM's World

Bonjour!
Hey ! Good days to you!


Welcome to my . You've stuck in my unprivate diary. Be nice here or i call My Superman kill you!.

Status : YOUR STATUS HERE

Home About Linkies

Daisypath Anniversary tickers



Tagboard
Footprints here!



Credits

Basecode: Nadya.
Full edit: SitiSyuhadah
Re-Edit by: YOUR NAME

忽略
为什么我总是都被忽略那一个啊?难道我真的没有那个存在感吗?是我自己拿来的吗? 有时候我真的累了,为什么总是我都在维持友情呢?友情不是大家一起维持的吗?我真的真的累了!! 突然有股很想放弃的感觉~~ 我真的有那么差吗?算了吧 Wai Man~~ 没人会回答你的~~ 心知肚明... 还好我还有两位知己,好朋友~~ 只有他们愿意听我诉苦。。谢啦~~ 不然我一早就爆炸了~~哈哈哈哈~~~ XD